miercuri, 10 decembrie 2008

Ia să vedem câte vizite avem în luna decembrie???

Website counter
Fiind luna cadourilor și a premiilor, lansez un concurs: 

Răspundeți la sondajul in curs, motivați-vă răspunsul sau lăsați un comentariu aici, și pe 20 decembrie, adică sâmbătă seara, punem numele voastre într-o căciulă și gata câștigătorul.

Intrați în joc? Nu uitati dupa ce votati sodajul, sa postati un comentariu aici, cu numele vostru.

Mă întrebați de premiu? Mă gândesc și sigur vă va place.  

Revin cu detalii despre premiu saptamana viitoare.

Lau

PS. Mă gândesc să avem câte un sondaj și câte un premiu în fiecare săptămână.
Voi ce ziceți?

6 comentarii:

Anonim spunea...

ion diana

Laurentiu Matei spunea...

Si eu am uitat de acest concurs, asa ca doar acum mi/am amintit. Si cum Diana este singura care a intrat in joc, ea va fi singura premiata. Postez peste cateva zile detalii.

Laurentiu Matei spunea...

Gata... premiul merge la Diana

Anonim spunea...

si care-i premiul?

Laurentiu Matei spunea...

un stik de 1 GB e premiul.

Laurentiu Matei spunea...

De fapt, premiul a fost un sitk de 2GB