duminică, 27 septembrie 2009

Cu toată viteza înainte!


Expresia aceasta e specifică vaselor maritime de pe vremuri, când vântul le era prieten și un ajutor potrivit pentru corabie. A mai fost aplicată și la locomotivele pe abur, desemnând acele condiții optime care ar face ca locomotiva să mearcă în parametrii maximi, la capacitate maximă. Îmi place expresia aceasta pentru că vreau să o aplic la noi ca biserică. Așa ar trebui să sune motoul nostru: CU TOATĂ VITEZA ÎNAINTE.
Ieri a fost primul Sabat la Târgoviște Speranța. A fost un sabat frumos, dar ca orice demaraj, acesta trebuie să nu fie prea brusc. În fața mea se deschid 3 luni de prindere a vitezei și mă rog Domnului ca apoi să putem merge și noi cu toată viteza înainte.
A fost o Sfânta Cină frumoasă, un seminar interesant și practic (zic eu), apoi o întâlnire de tinerea potrevită. În concluzie a fost un sabat care mi-a plăcut, un Sabat care îmi confirmă chemarea pe care am primit-o din partea Domnului pentru acest district. Pentru că oriunde am fi, suntem în mâna Domnului.
Vă doresc și vouă să descoperiți care vă este chemarea ...... s-ar putea să rămâneți uimiți de chemarea măreață pe care vi-o face Dumnezeu.

Și la încheiere ....

Voi ce mai faceți?

Laurentiu și familia

Niciun comentariu: