vineri, 19 iunie 2009

Duc la bun sfârşit ceea ce încep!

Dragii mei,

De aproape 4 ani, am fost adoptat împreună cu familia mea de către județul Dâmbovița. Spre sfârșitul celor patru ani, intervine o schimbare în viața noastră: responsabilitățile noastre se vor muta dinspre Văcărești/Pierșinari spre Târgoviște/Viforâta/Șotânga/Glodeni. În aceste momente ne încearcă nostalgia plecării spre alte câmpuri ... dar și bucuria mulțumirii pentru toți cei care ne-au iubit în acești patru ani (și cei care ne-au iubit au fost mulți). Așa binecuvântă Dumnezeu pe copiii Lui. Pe voi ce gânduri vă încearcă, privind la schimbarea care va veni? Aveți ceva de spus? Lansez acest subiect de discuții pentru următoarele două luni. Aștept comentariile și aprecierile voastre (și de ce nu și sfaturile voastre).
Familia Matei vă așteaptă!

Rugăciunea zilei:

Doamne, dă-mi inspiraţie şi perseverenţă să pot duce cât mai multe lucruri importante la bun sfârşit.

Citatul zilei:

Larry Winget: “Nu măsura cât eşti de ocupat. Nu măsura activitatea. Măsoara rezultatele. Nu contează atât de mult ce fac oamenii, pe cât contează ce au reuşit să ducă la bun sfârşit.”

Ilustrația zilei:

O tipă îşi vizitează soţul în închisoare. Acesta, îngrijorat de situaţia ei financiară, o înteabă:
- Cum te ajungi cu banii?
- Nici o grijă, în următorii trei ani îmi mai ajung banii primiţi ca recompensă pentru prinderea ta…

Muzica zilei :

Andre Rieu - colaj


6 comentarii:

Laurentiu Matei spunea...

Multumesc domnului director al Școlii Văcărești pentru prietenia oferită!

Adina spunea...

noi va multumim dumneavoastra >:D< si apropo de domnul director...este un om minunat,un om care pe noi timp de 4 ani ne-a ajutat enorm si de asemenea a avut un rol foarte important in dezvoltarea noastra...multe persoane ne vor lipsi,insa viata trebuie sa-si urmeze cursul :)

Laurentiu Matei spunea...

Viața își urmează drumul ei ... dar trebuie să îl călauzim și noi. Îți doresc succes Adina.

Ion Diana spunea...

eu cred ca acesti 4 ani petrecuti impreuna ne-a fost de-ajuns ca sa ne dam seama c om minunat sunteti...dar asta este,vremurile se schimb si la fel si oamenii.am un sfat pt dvs...sa nu ne uitati niciodata!
si inca ceva:nu stiu daca ati observat dar domnului director ii jucau ochii in lacrimi sambata,vreau sa va spun ca va apreciat mult pt tot ce ati facut pt noi(scoala)si de fiecare data cand venea la meditatie ne spunea ca sunteti un om deosebit.stiti ca tin si la dvs si l domn director foarte mult si sunt mandra ca am colaborat cu dvs si dansu>:D<

Laurentiu Matei spunea...

multumim pt aprecieri Diana. MUltumim Domnului ca am cunoscut multi prieteni la Vacaresti. Cerul ne va oferi timpul necesar continuării prieteniei. Mi-aș dori să ajungă acolo cât mai mulți din prietenii noștri.

Ion Diana spunea...

eu ma bucur ca am mai castigat un prieten>:D<