miercuri, 17 iunie 2009

Dedică-ți viața lucrurilor importante!


Viața îți oferă multe oportunități dar și prăpăstii. Eu am ales sa-mi ocup viața cu lucruri importante și de aceea te invit și eu să alegi ca mine: aleg să-mi dedic timpul lucrurilor importante din viaţa mea.
Sambăta aceasta, 20 iunie 2009, vă invit la Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea Văcărești Speranța (Băjești), la ora 10. 30 (până la aprox 12. 30) la botezul a 12 tineri din Văcărești. Va fi o ocazie unică, așa că cine nu a mai văzut cum se desfășoară un botez în cadrul Bisericii Adventiste, este invitat cu mare plăcere. Aștept comentariile (eventual întrebările) voastre pe blog sau pe mesengerul personal (chiar dacă apar off-line). Laurențiu

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-mă să am ochi pentru lucrurile cu adevărat importante şi să nu mă las acaparat de cele neînsemnate.

Citatul zilei:

Richard Wurmbrand: “Bogăţiile vremelnice sunt câştigate prin cereri, darurile spirituale prin renunţări.”

Gluma zilei:

Criza financiară este atât de gravă în acest moment, încât femeile sunt nevoite să se căsătorească din dragoste.

Muzica zilei :

(1) HITURI ROMANESTI VECHI SI NOI ,DAR SUPERBE


Niciun comentariu: