duminică, 26 iulie 2009

Iată o nouă zi.

Laurențiu și familia vă urează o săptămână deosebită.


„Voi fiţi dar desăvârşiţi, după cum şi tatăl vostru cel ceresc este desăvârşit.„ Mat 5:48


Am cunoscut săptămâna trecută un om perfecționist. E greu să trăiești cu un astfel de om. Și eu vreau să-mi iasă lucrurile bine dar uneori mă mulțumesc și cu o altă variantă.

La cursul de master am avut un profesor de sociologie care a scris mai multe cărți, dar una din ele a scris-o și rescris-o de 12 ori. Adică fiecare ediție a ieșit mai bună. Ne povestea cum pt anumite fraze a lucrat la ele 5 sau 10 ani. OAAAAAUUUUU! Niciodată nu era mulțumit cu ce a scris.

Apoi a îmbunătăţit cartea a 12 oară. Şi a continuat aşa, timp de mulți ani. Cu toate modificările şi ajustările făcute, el nu a considerat niciodată că ce a scris are deja forma finală.

Aceasta este o dedicare pentru excelenţă.

Dar noi nu vorbim despre astfel de oameni. Vorbim despre aceia care niciodată nu pot accepta că a fost o carte bună şi în primul manuscris. Aceştia nu înţeleg ceea ce înseamnă perfecţiunea şi aplică înţelegerea lor pentru Creştinism.

Ei iau cuvintele Domnului Isus din Matei 5, în care se spune să fim desăvârşiţi, după cum şi Tatăl nostru din ceruri este desăvârşit şi pun egal pentru ceea ce trebuie să fie creştinii. După cum tatăl este perfect (desăvârşit) şi creştinul trebuie să fie desăvârşit, fără nici un păcat sau greşeală.

Cei ce interpretează în acest fel perfecţiunea, uită că dacă noi am reuşi singuri să ajungem să nu mai avem nici un păcat sau greşeală, atunci Domnul Isus n-ar fi avut nici un motiv să meargă la cruce. A fi desăvârşiţi asemenea Tatălui Nostru, înseamnă a intra în acest proces de sfinţire care are ca finalitate desăvârşirea.

Este îndoielnic să credem că Domnul Isus a vrut să ne spună că trebuie să atingem această stare de desăvârşire chiar în momentul când am crezut! Ci această stare este ceea ce El doreşte să fim la Final.

Așa că azi să ne rugăm să fim plini de dragostea LUI și să creștem și azi spre asemănarea cu EL.

Laurențiu

Nu uita: am nevoei de ajutorul tău. Dă clik aici

Niciun comentariu: