joi, 23 iulie 2009

O INVITAȚIE ... foarte importantă



Vă salut pe toți. Sunt același Laurențiu și vreau să vă doresc o seară bună.

Acest blog părea că se îndrepta spre moarte, dar mă uimesc mereu văzând monitorizarea acestui blog. În fiecare zi sunt vizitatori care intra pe acest blog și citesc, iar semnalul acesta mă bucură.
Chiar mă gândeam să întrerup publicarea pe acest blog ... dar acum ... mă tot gândesc ce să fac.
Blogul a apărut prin septembrie anul trecut, odată cu dorința de a avea un atelier care să ajute pe tinerii din Văcărești și Pierșinari să se ocupe de dezvoltarea caracterului lor (vezi www.curscaracter.blogspot.com). E adevărat că nu toți au reușit să se încadreze în ritmul acestui program dar au for reacții plăcute.

Pe blog am mai postat din când în când câte ceva și doar atât. Acum mă tot gândesc să îmbunătățim ceva. Blogul poate trăi și poate chiar să dea flori.

Faptul că v-am scris câte ceva pe acest blog, mi-a fost de real folos. M-a ajutat să mă gândesc la lucrurile cu adevărat importante din viața mea. Începând ziua, suntem tentați să ne aruncăm în iureșul zilei și să uităm de lucrurile cu adevărat importante. De aceea, iată ce vă propun ...

Dacă vreți ca acest blog să mai existe ...

voi, tinerii mei scumpi din Văcărești și Pierșinari ...

și cei care îmi veți fi scumpi din Târgoviște - Speranța

sau alții ...

vă invit ca blogul acesta să fie un start pentru fiecare zi. ... Adică în fiecare zi, înainte de ora 8, să fie postat câte un mesaj scurt de suflet pentru acea zi, prin care să ne amintim de lucrurile importante ale zilei. Și ca să nu fim doar cititori, vreau să împărțim responsabilitățile și să dau drept de scriere pe blog și tuturor celor ce doresc acest lucru. Așa că aștept din partea voastră, exprimarea dorinței printr-un scurt comentariu. Gândurile pe care le veți posta trebuie să fie scurte, motivatoare ... pot fi ale voastre sau de la alții... Pot fi simple cuvinte, o melodie motivatoare sau o imagine sau un video ... ceva personal ce vreți să urați pentru acea zi.

Aștept reacția voastră.

Al vostru pastor, Laurențiu

PS: începând de mâine dimineața, voi posta în fiecare zi câte un mesaj pentru voi. Sper să fiu ajutat cât mai repede la dezvoltarea sentimentului de grup.

12 comentarii:

rafaela spunea...

"A IERTA inseamna sa eliberezi un prizonier si sa descoperi ca acela erai tu" Lewis Smedes

Laurentiu Matei spunea...

E frumos ceea ce ai postat aici. Să înțeleg că te alături echipei acestui blog? În momentul în care ne strângem 7 persoane, fiecare persoană ar putea să se ocupe de câte o zi.
Încă mai aștept și pe alții.

Bogdan Matei spunea...

"Smerenia este decizia de 'a-L lasa pe Dumnezeu sa fie Dumnezeu'."
Martin Luther

Laurentiu Matei spunea...

Cei care vreți să postați pe blog, gânduri motivatoare în fiecare zi, vorbe simple sau mai complicate, spuneți-mi și vă voi da drept de postare. Adică veți putea scrie mai mult decât comentarii. Veți avea propriile voastre postări.

Aștept.

Lau

Anonim spunea...

Poate chiar să ne facem un forum al nostru, al tinerilor din vacaresi si piersinari. Ce ziceti?

Ion Diana spunea...

Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane. – Octavian Palerr

Bianca :) spunea...

"Este imposibil pentru mintea omeneasca sa ajunga sa nu mai aiba nimic de descoperit intr-un adevar sau intr-o fagaduinta a Bibliei."-Ellen G. White

Bianca :) spunea...

As vrea sa postez si eu zilnic pe blog ...:D......mai mult decat simple comentarii:)...as putea??:-??

Ion Diana spunea...

nu numai bianca vrea...vreau si eu:D

Bianca :) spunea...

"Cand ne punem o tinta mica,nu vom atinge decat un standard marunt..."-Slujitorii Evangheliei,pag.134

Bogdan Matei spunea...

eu nu vreau, tiam scris doar asa ...doar am propriul blog:cascadorys.wordpress.com

Laurentiu Matei spunea...

de saptamana viitoare, voi da drept de scriere si altor tineri. va voi contacta. o zi buna.